CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 14, 2012

Ada apa dengan cinta????







hai assalamualaikum dan salam sejahtera serta salam satu malaysia seterusnya salam perpaduan 
salam muhibbah salam sayang salam ukhwah..
ok lame x update blog nieh...btw ada ke reader kat blog aku nieh??
kalo ada terima kasih yea
senyum sikit ^_^

ok cube baca tajuk kat atas tuh...
hahah aku dah la lame x upadate nih tetibe update nak berbicara pasal hati pulak dah!
hey aku demam aku nih tetibe jiwang...hahah xsalah pown kan???
kea ada yang meluat???

ok aku mulakan dngan beberapa ayat puitis hahahahhah?
Cinta???
ada apa dengan cinta nih??
cinta ibarat puzzle dan yang terakhir dia milikmu!
puzzle penuh dgn emosi tekanan mencabar kesabaran
same jugak macam cinta penuh dgn emosi penuh dgn cabaran menguji kesabaran hahaha
ehem aku cakap macam gempak je bercinta
padahal single memanjang hahahahahah

ok baca baik baik
PESAN PADA DIRI!
JANGAN MEMBERI HATI PADA INSAN YANG X SUDI
PADA INSAN YANG X MENGERTI
KERANA SEKALI KAU MEMBERI SELAMANYA DIA DI HATI|
KERANA SEKALI KAU DISAKITI SELAMANYA KAU AKAN INGATI
PESAN LAGI PADA DIRI SUPAYA HANYA MEMBERI HATI PADA INSAN YANG MENGERTI  BETAPA TINGGINYA NILAI SEKEPING HAT
 ada bnyak lagi nak tulis tapi x samai hati pulak k lah babai

0 comments: