CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 1, 2011

Kepenatan Akan Kembali!!

assalamualikum..hurmmm penat lagi la aku nie..tape tape tapi best giler penat yang berbaloi...dari 26 hari bulan aritu eh eh jap 26 haribulan aritu aku dah genap sbulan dah..heheheh sumpah x sangka dah genap sebulan and ramai x tau ape yang genap sebulan tu...biarlah rahsia..heheh ok balek ke tajuk kita dari hari sabtu aku g perak balek kampong sampai hari rabu..bnyak bende aku buat penat..sabtu sampai dah malam..so esk tu hari ahad aku g dusun keluarga mmg nak pegi tapi parents suruh duduk umah jaga adek..hasihhhhh dah la bosan dowh...internet cam haram kejadah lembab semacam...then isnin abah bawak opah ngn family g pangkor...huh dah la panas...bnyak gler gmbar kat pangkor tapi aku punyer gmbar bapak sikit sebb aku photogpraher ok cite pasal photographer ..aku balek dari kampong hari rabu malam..khmis ada kelas and sepatunya hari nie dah kene g linggi ada job wedding until ahad..tapi jadual tukar esk bertolak kul 9..and bile aku dpt jadual jov wowowwo agak penat jugak tgk..sbb esk start kul 3pm sampai pukol 12am baru abes,..then hari ahad pulak start pukol 10 am sampai 5 petang huuhuhuhhu penat kot..then terus balek kl..hishhhh tape tape dah minat...tahun depan SPM so aku akan slow down dalam job nie...and YU.I STUDIO akan lahhir mengantikan NEKJ PRODUCTION..hurmmm wish me luck...babai assalamualikum

0 comments: