CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 1, 2011

love love love...

love <==== tired of that word...kenapa aku penat?? sbb aku mengade gade..hheehehe now i'm want drifting away from love and who i love....boleh kea...hahaha kuatkan azam heheheh
lagipon aku kene belajar sbb aku x sehebat mane pown..duduk pure sains but memain..dah akhir tahun baru tau susahnyer..so aku dah berusaha carik solutian nyerr aku da dpt tuisyen chem ngn  fizik secara kelas kecil dan dalam 6 orang jea..thnks too ckgu sumarni..tapi sayang bio xjumpe lagi pulak.. ckgu sumarni pown  xleh tolong sbb si ucop x minat bio..aku g lepak ngn ucop..time chem ngn fizik belajar..time bio memain...dah tersalah langkah pulak..dye memain sbb x minat...aku niee g memain asal...eh btw bukan memain..x concerntrate taw..sbb aku minat bio..tapi cara pembelajaran dan pengajaran dye buat aku kurang minat..ok x perlu nak aibkan ckgu sendiri..x dinafikan ckgu bio mmg terbaekk...cume laju sangat dye mengajar tuu x leh tangkap tuu...sbb bile dah xleh tangkap...hmmm korang tau jelah kan lelaki camnie...cam haram kejadah punyer perangai disampuk oleh nafsu di tambah oleh setan dan iblis dan dicukupkan oleh akal fikiran negatif..x ke sucukup rase tu..so tgh carik tuisyen bio nie...hah lagi satu addmath aku ingat nak g kat tuisyn ucop tu..sebenarnya dari taun niee dah nak masuk..ucoop dah ajak tapi..xboleh pulak...hahahaha i want to be a better person for a better life...pray for me..and i always pray for you all

0 comments: