CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 26, 2011

Hari Terakhir Sekolah...

heee okay dah lame x update sini..dah berhabuk dah...puhhhhh puhhh (buang habuk)


eh raya dah dekat..sume dah start post pasal raya kat fb..aku malas nak post awal awal  xsuprise lah kan..so aku msj jea malam raya nanti..baru dramatis skit..baru tangkap leleh..heee poyo kan...aku ayat pown  xsusun lagi..maklumlah aku niee merepek je sepanjang masa soo mesti ramai terasa hati kan...terutama si dye..okay aku nak msj malam raya sekali sent sudah..bagi je sume msj yang same...but ada msj khas aku nak pikirkan nie..ayat lebih kurang jea nanti...ehhh dah lari tajuk nieee..okay berbalik pada tajuk yang tertera diatas semalam ada majlis khatam al-quran..and ada la sikit masjlis salam salam...tapi bukan tuu aku nak cite..aku nak cite pasal kepala giler budak nasyid barakaallah...
kiteorang sepatutnya bawak dua lagu...tapi ustazah tetibe suruh bawak satu lagu..disitu ustaz kesayangan kiteorang dah sikit terasa panas hati..sbb ustazah suruh bawak satu lagu..pastu dye suruh play lagu raya lepas abes kiteorang nasyid...baek bawak jelah 2 lagu kan senang....sebelum naek pentas aku smpat pujok ustaz supaya join kiteorang atas pentas...dye sempoi dye kate ok...aku tnye ustaz serius kea..dye boley jawab "nampak saya maen maen kea" =,="
malasahnyerr muke ustaz xserius beb...aku pown maen giler suruh ustaz pakai okley atas pentas...
so kiteraong yang solo sume yerr pakai RAY BAN HITAM ..atas pentas,...dah macam orang buta..dah macam boria pown ada...padahal nasyid sempoi jea...yang seronok nasyid pown boley dpt duet raya bai..bukan sikit lebih lah jugak 10 ringgit...seronok turun pentas terus dpt duet raya...heeee/
for the next post aku akan post psal mintax maaf bagai k..byee assalamualikum!!
sekian coretan mengarut dari ekhsan ^_^

tgk lah gmbar niee k...






0 comments: